Od 10.06. do 23.06. obowiązuje rabat -15% na wszystkie produkty! Promocja nie obejmuje marki BabyWood
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Dostawa
JAK SZYBKO REALIZUJEMY ZAMÓWIENIA?
1. W ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia (W dni robocze).
2. Zamówienia złożone w dni robocze do godziny:
- Kurier InPost/Paczkomaty InPost - do godziny 13:30
wysyłamy tego samego dnia.
3. Zamówienia złożone w dni wolne od pracy (sobota, niedziela, święta) wysyłane są pierwszego dnia roboczego od dnia, w którym zamówienie zostało złożone.
4. Deklarowany czas dostawy może się wydłużyć z powodu trudności w kontakcie z klientem przez kuriera bądź też na skutek nieprzewidzianych czynników, leżących po stronie firmy kurierskiej.
JAKI JEST KOSZT WYSYŁKI?
1. Koszt dostawy – W zależności od ilości, wagi, rodzaju płatności czy wybranej formy dostawy
Paczkomaty InPost - 18 zł brutto
Kurier InPost - 18 zł brutto.
KTO DOSTARCZA PRZESYŁKĘ?
Przesyłki wysyłane są firmą kurierską InPost
CZY KURIER ZADZWONI PRZEZ DORĘCZENIEM PRZESYŁKI?
W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, lecz nie możemy tego zagwarantować, bowiem nie mają oni takiego obowiązku.
W JAKICH GODZINACH DOSTARCZAMY PRZESYŁKI?
Kurierzy InPost dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej od 8.00 do 17.00, co jest regulowane miejscem dostawy, warunkami pogodowymi oraz samym spedytorem.
CO JEŚLI PRZESYŁKA KURIERSKA SIĘ OPÓŹNIA?
1. Najprościej skontaktować się wówczas bezpośrednio z przewoźnikiem
2. W przypadku braku numeru przesyłki prosimy o skontaktowanie się z naszym Biurem Obsługi Klienta, dostępnym pod numerem telefonu 602420187 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: eciepecie.sklep@gmail.com
Uwaga! Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem, a w razie jej uszkodzenia podczas transportu o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody oraz skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta.