-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Zwroty i reklamacje
Zwrot towaru nie jest dla nas żadnym problemem, bowiem klient ma pełne prawo reklamować towar lub dokonać jego zwrotu w przeciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, w tym drugim przypadku bez obowiązku podawania przyczyny (niemniej bylibyśmy wdzięczni za taką informację, aby móc ją wykorzystać przy ulepszaniu oferty sklepu oraz sposobu jego funkcjonowania).
REKLAMACJE
-
Jeżeli dostarczony towar posiada wady, zamawiającemu przysługuje prawo otrzymania tego towaru z usuniętą wadą lub też jego wymiany na nowy egzemplarz, pozbawiony defektów. Stwierdzenie wady produktu wymaga decyzji producenta, dystrybutora bądź importera.
-
Formularz reklamacyjny/zwrotu należy wypełnić na stronie internetowej https://eciepeciekidshop.pl/contact
UWAGA: w opisie reklamacji prosimy podać czy jest to reklamacja czy zwrot towaru. -
Reklamowany produkt należy przesłać na adres:
Ecie Pecie Kids Shop
Ul. Bednarska 11
43-200 Pszczyna
4. Reklamacje rozpatrywane są maksymalnie w przeciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
5. W przypadku uzasadnionej reklamacji towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych), równowartość ceny produktu zostanie przez nas zwrócona bądź też zaoferujemy wówczas inne, dostępne w sklepie towary.
6. Reklamowany produkt jest odsyłany na koszt i ryzyko reklamującego, dlatego też doradzamy wybór pewnego sposobu dostarczenia przesyłki, np. za pośrednictwem firmy kurierskiej.
7. Prosimy o nieprzesyłanie paczek „za pobraniem”, bowiem nie mamy technicznej możliwości ich odbioru.
ZWROTY
-
Zwracany towar powinien być nowy, nieotwierany, w oryginalnym opakowaniu producenta oraz bez oznak użytkowania.
2. Formularz reklamacyjny/zwrotu należy wypełnić na stronie internetowej https://eciepeciekidshop.pl/contact
UWAGA: w opisie reklamacji prosimy podać czy jest to reklamacja czy zwrot towaru.
4. Zapakowany produkt prosimy przesłać na adres:
Ecie Pecie Kids Shop
Ul. Bednarska 11
43-200 Pszczyna
z dopiskiem: reklamacja *nr zamówienia*
5. Zwrot wpłaty dokonany zostanie przelewem bankowym w przeciągu 5 dni roboczych, licząc od daty przyjęcia zwrotu, ewentualny koszt dostawy (nie zwrotu towaru do nas) jest zwracany wraz z ceną towaru.
6. Koszty zwrotu towaru pokrywa klient.
7. Prosimy o nieprzesyłanie paczek „za pobraniem”, bowiem nie mamy technicznej możliwości ich odbioru.
8. Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki oraz tempo jej dostarczenia radzimy odsyłanie towarów firmą kurierską.
Proszę pamiętać, że złożenie formularza zwrotu nie jest równoznaczne z rozpoczęciem procedur zwrotu. W dalszym ciągu oczekujemy na zarejestrowanie zwrotu produktu na naszym magazynie.
Reklamacje i zwroty są rozwiązywane wyłącznie mailowo.